Friday, April 29, 2011

Lolichoc Jualan Runcit

Sebelum bukak blog Chomel Choc ni..
Ada la bagi anak2 jiran merasa coklat lolichoc kami..
Test market la katakan hehe..

Sejak dari aritu..boleh dikatakan setiap minggu budak2 depan umah tu mai beli lolichoc kat umah
Alhamdulillah...murah rezeki =D
Dan minggu ni...
3 hari berturut budak2 tu duk tempah lolichoc bentuk pepatung, lebah, dan ladybird
Gemar benar ngan bentuk binatang2 tu..

Skarang nih...rasa cam nak tambah koleksi mould coklat binatang jer
Tapi nak kena tengok bajet dulu lorrr huhu
Takpe..insyaAllah sikit masa lagi la..

Okehh..
Kita layan aje la gambo nih..


Lollichoc bentuk ladybird, lebah dan pepatung - RM1.20 sebtg
Hmm.. Pooh pun nak jugak masuk lam gambo neh =D

Bila Mood rajin telah melanda..
Terhasillah loli ladybird praline berfilling almond nibs hihi
Ada gak sambutan =D
Tapi cam tak tau nak letak harga laaa
Nak bagi harga mahal kang sian pulak sbb bende kecik jer
Nak kasi harga murah cam tak padan lak ngan kos barang yg kita guna
Hmmmm... fenin mikir
Last skali bagi je la harga seadanya..sedang2 gitew ahakss








6 comments:

MaMa AiNi said...

cantik dan menarik coklat chomel..tahniah ek..

Chomel Choc said...

Mama Aini : Terima kasih.. InsyaAllah akan buat yang terCHOMEL jugak untuk pelanggan :)

tokwan muda said...

sodapnye cokelat ni...sy follow sbb tkt tk jmpe cri lamn ni,nnti kalau nk boleh tmph online kan kan...hehe

Chomel Choc said...

Tokwan : Terima kasih sudi follow blog saya..haah boleh tempah online.. anta guna poslaju/skynet =D

azian said...

cantiknya...
sy berkenan laa dgn yg ade tulisan tuuu...kalau "selamat hari ibu siti rohana" boleh buat tak ek????
tq...

Chomel Choc said...

Azian : boleh jer..tp kalau pjg sgt tulisan tu kena amik yg 35 pcs la..TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...